Zareef in my womb

Zareef in my womb

Monday 28 April 2014

3d/4d scan

Aku nak berkongsi pasal 3d/4d scan yang pernah aku lakukan untuk kedua2 anak aku .Sonographer yang scan Zayyad, adalah orang yang sama scan Zareef dulu.Aku buat kajian tentang  tempat-tempat yang menawarkan harga scan yang berpatutan serta memuaskan hati.Caranya search FB 3D/4D Scan Malaysia.Dekat page tu memang mudah untuk kita buat appointment.Hanya booking online jer.Dulu aku kena call buat appointment.Sekarang ni kita boleh pilih tarikh,tempat dan sonographer.Kebetulan aku tengok ada nama Miss Jezzlyn.So,aku decide pilih die untuk scan baby ku.

Masa aku datang appointment , lama juga kena tunggu.Berbanding dulu kejap jer tunggu.Mungkin dah ramai guna khidmat die.Siap ada couple keluar masuk berkali2.Pada fikiran ku,Miss Jezz akan lakukan yang terbaik untuk dapatkan hasil 3d/4d scan ni.Kalau tak nampak muka baby,no charge ya!.Tapi die akan sedaya upaya bagi khidmat terbaik dan pastinya kita berpuas hati.

MY BABY ZAYYAD IN MY WOMB




No comments: