Zareef in my womb

Zareef in my womb

Wednesday 18 January 2012

Kehidupan baru aku sebagai seorang ibu

Macam bermimpi je setelah bergelar ibu.Teringat sewaktu
mengandungkan Zareef.Alhamdulilah,aku tak pernah mengalami mual muntah atau mengidam.Teringin juga nak alami perasaan 
itu bila lihat kawan2 yang mengandung semua ader ragam masing2..
.Macam tak terasa jer aku mengandung..Mungkin ader hikmahnye
yang aku sendiri tidak tahu...

Aku sangat aktif sewaktu mengandung...suka berjalan-jalan ke sana
ke mari...Bila cuti jer ,mesti ader plan gan suami untuk ber`dating '.
Sedar tak sedar,aku kini memiliki seorang cahaya mata yang di beri 
nama Raja Zareef Raouf yang kini telah berusia 5 bulan lebih.
.Ternyata aku mampu breastfeed die hingga ke saat ini..mujur 
suami banyak beri sokongan dari mula aku melahirkan Zareef
semoga aku dapat breastfeed Zareef sehingga 2 tahun..insyaallah..




























No comments: