Zareef in my womb

Zareef in my womb

Thursday 24 January 2013

Astro promo

Iklan astro on the go (astro promo multiroom) baru jer keluar di kaca tv pada bulan lepas.Seingat aku shooting dah lama pada 31 oktober 2012.Memang risau juga sebab 1st time shooting dan buat tvc.Selama ni aku hanya buat iklan untuk majalah jer.Bila dapat casting call dan di pilih untuk jadi mummy,rasa macam tak yakin je.Mujur suami beri sokongan dan izinkan penglibatan aku dalam bidang ni,asalkan bersesuaian dengan status aku sebagai isteri dan ibu.

 Pengalaman pertama ini berjalan dengan baik.Aku selesa dengan persekitaran dan krew produksi yang banyak beri kerjasama.Apapun sangat2 kagum dengan adik Rykal Iskandar yang sangat petah berbicara dan bergurau ,walhal baru jer berumur 7 tahun.Tiba-tiba aku teringat pula anak aku Zareef di rumah pengasuh.Rindu pula rasanya.Bagi aku bukan mudah untuk aku berjauhan dari Zareef.Sejak bergelar ibu,aku kurangkan penglibatan aku dalam bidang ini.

Pasal duit memang masyuk bila sekali shooting.Tapi masa itu lebih berharga dari segalanya.Kalau buat shooting untuk majalah tak ambil masa yang lama.Antara 2-3 jam jer.Tapi kalau shooting untuk TVC,lebih kurang 8 jam atau lebih.

Iklan aku berkisarkan family nerd yang mempunyai citarasa yang sama dari segi makanan,pakaian,tingkah laku namun berbeza halnya ketika menonton tv.Si suami suka dengan program masakan,aku pula
suka menonton gusti,anak perempuan pula suka dengan drama korea dan si anak lelaki tak habis-habis menonton kartun.Akhirnya astro memperkenalkan dekoder utama untuk membolehkan semua ahli keluarga menonton siri kegemaran masing2.



wardrobe fitting
shooting

nerdy mom with daughter



nerdy son (Rykal Iskandar)






No comments: